Aparthotel Adler Ewa Wrona prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą „Aparthotel Adler”, z siedzibą przy ul. Piwnej 7, 30-527 Kraków, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez Ministra właściwego ds. gospodarki, NIP: 6792486724, REGON: 351336171.
Dziękujemy za wybór Aparthotel Adler. Poniższe zasady mają zapewnić komfort, bezpieczeństwo i spokojny pobyt wszystkim Gościom. Meldując się w Aparthotel Adler, Gość akceptuje warunki niniejszego regulaminu.
1. Rezerwacja i płatność
2. Dane osobowe i kontaktowe
3. Zameldowanie i wymeldowanie
4. Śniadania
5. Zasady pobytu
6. Parking
7. Odpowiedzialność
8. Kontakt
9. Prawo do zmiany i odstąpienie (anulacji rezerwacji)
10. Reklamacje i uwagi gości
11. Postanowienia końcowe
Nie – działamy w systemie self check-in. Obsługa dostępna jest telefonicznie, mailowo i przez WhatsApp.
Nie – wystarczy postępować zgodnie z instrukcją, którą wysyłamy przed przyjazdem. To naprawdę łatwe i szybkie, a w razie potrzeby obsługa służy zdalnie pomocą (telefonicznie i przez WhatsApp).
Daje pełną swobodę – wchodzisz do obiektu o której chcesz, bez kolejek i ograniczeń godzinowych. To także większe bezpieczeństwo: do budynku i pokoju dostają się tylko osoby znające kod dostępu.
Aparthotel Adler nie posiada własnego parkingu. Dostępne są ogólnodostępne miejsca przy ulicy oraz mały parking niestrzeżony na końcu ul. Piwnej.
Uwaga: od pon. do sob., w godz. 10:00–20:00 obowiązuje strefa płatnego parkowania.
Najlepiej i najłatwiej przez naszą stronę – wygodnie i szybko. Dodatkowo BEZPOŚREDNIO u nas zawsze min. 11% rabatu względem portali rezerwacyjnych oraz gwarancja najlepszej ceny. Chcesz zarezerwować pokój? Kliknij TU.
Płatność online przez imoje (najpóźniej 48h przed pobytem). Link otrzymasz na poczte e-mail. Tradycyjny przelew możliwy jest tylko z wyprzedzeniem min. 5 dni przed przyjazdem.
NIE ma możliwości opłacenia pobytu na miejscu! W przypadku braku opłaty pobytu, nie otrzymasz kodów dostępu do budynku i pokoju.
Tak – do 48h przed przyjazdem. Rezerwacje last minute nie podlegają anulacji ani zwrotowi.
Po pierwsze, upewnij się czy płatność za pobyt się powiodła. Kody dostępu wysyłamy 24h przed przyjazdem, pod warunkiem że pobyt jest opłacony.
Chęć skorzystania ze śniadań należy zgłosić przy rezerwacji i opłacić je razem z całym pobytem. Nie gwarantujemy dostępności śniadań ad hoc.
Bufet śniadaniowy serwujemy od 8:00 do 10:00. Wcześniejsze śniadanie możliwe jest po uzgodnieniu z obsługą (kontakt: telefon, e-mail, WhatsApp).
Fakt zgubienia karty należy niezwłocznie zgłosić obsłudze (telefonicznie/WhatsApp) i poczekać na przyjazd pracownika, który wyda nową kartę. Za zgubienie czy zniszczenie karty do pokoju pobieramy opłatę 50 zł.